Henco1968
4x4 Skakeling probleem
Hallo mede Pajero eienaars.
Ek benodig jul kennis op 'n 2000 model 3.5GLS LWB Pajero.
Ek sukkel om die kommunikasie tussen 4x4 rathefboom en ratkas te bewerkstellig.
Dit wil glad nie oorskakel na enige 4x4 funksies nie. Die servo wat dit moet doen is nog reg as jy direk krag daarop sit kan jy dit so in 4x4 kry.
Mitsubishi wil nie eers daaraan werk nie!!

HELP groot asseblief.

Ek het tans 'n PAPJERO.
Affiliate Member
Re: 4x4 Skakeling probleem
soek onder my username en kyk na my DIY website in my signature hieronder. Ek het al baie geskryf oor die onderwerp. As jy daar deur is en dan nog vashaak, kom vertel ons meer met die nuwe inligting wat jy ontdek het deur die ondersoek.
Henco1968
4ePikanini wrote:soek onder my username en kyk na my DIY website in my signature hieronder. Ek het al baie geskryf oor die onderwerp. As jy daar deur is en dan nog vashaak, kom vertel ons meer met die nuwe inligting wat jy ontdek het deur die ondersoek.
Dankie Marius

Ek het gou daar gaan kyk maar ek sien nie dat jy oor die Gen 3 4x4x rat skakeling skryf nie.
Affiliate Member
Henco1968 wrote:
4ePikanini wrote:soek onder my username en kyk na my DIY website in my signature hieronder. Ek het al baie geskryf oor die onderwerp. As jy daar deur is en dan nog vashaak, kom vertel ons meer met die nuwe inligting wat jy ontdek het deur die ondersoek.
Dankie Marius

Ek het gou daar gaan kyk maar ek sien nie dat jy oor die Gen 3 4x4x rat skakeling skryf nie.
https://4epikanini.webs.com/gen3pajero4x4system.htm

:twisted:
Henco1968
Marius gee my jou kontak nr's dan bel ek jou en ons konfireer oor my probleem. Ek het uitgedruk wat jy weer vir my getuur het maar dit is nie waar my probleem lê nie. Myne sel is 073 195 3599
Hi Henco Ek het 'n soortgelyke probleem gehad. Die sensor se draad loop oor die ratkas tonel en skaaf deur. Toets met 'n flex draad van die een punt na die ander. As dit werk dan is dit jou harnas
If you can feel the grass between your toe's, your flying too low!
3.5 GLS F/LIF 1998 Lost to the x wife
3200 Tdi GSL 2001 Written off
3200 Di-D 5Dr A/T 2002 338 000 Sold
3500i A/T 5Dr 2001 Sold
3.2 Di-Dc GLS A/T 2008
Post Reply