Anyone installed one of these yet, how much do they hold
price please?
LR tank for 2005 GLX DiD
- cloyd
- Vehicle: Pajero GLS
1. I made a stainless steel long range tank for my 2004 GLS with it's own pump and filter. The tanl fits into the place where the third row seat fits in and the pump and filter are on the outside behind the diff. It holds approx 100 lit and I have had no problem thusfar - have been in Zambia, Namibia (Kaokoland), Bots and Zim using the tank. If you need mare info, contact me: 012 567 4909 / 083 564 9141 or "E"mail at cloyd@telkomsa.net. I will be touring the Kgalagadi from 7/ till 19/4
- cloyd
- Vehicle: Pajero GLS
Hallo,
1. Ek het 'n 100 lit vlekvrye staal tank gebou en dit in die derde ry sitplekke se gat installeer. Aan ie voorknt van die gat (aan die diff se kant) het ek 'n elektiese pomp en filter gemonteer. Die krag vir die pomp word van een van die ekstra 'n Hella kragpunte agter in my Pajero getrek of direk vanaf een van die batterye voor in die enjin. 'n Pyp word by die normale "filler" ingesteek, die krag aangeskakel en 'n bier oopgemaak terwyl die petrol gepomp word. Ek het geen direkte konneksie met die standaard Pajero brandstof stelsel nie. Dit werk soos 'n droom.
Groete, Cloyd.
1. Ek het 'n 100 lit vlekvrye staal tank gebou en dit in die derde ry sitplekke se gat installeer. Aan ie voorknt van die gat (aan die diff se kant) het ek 'n elektiese pomp en filter gemonteer. Die krag vir die pomp word van een van die ekstra 'n Hella kragpunte agter in my Pajero getrek of direk vanaf een van die batterye voor in die enjin. 'n Pyp word by die normale "filler" ingesteek, die krag aangeskakel en 'n bier oopgemaak terwyl die petrol gepomp word. Ek het geen direkte konneksie met die standaard Pajero brandstof stelsel nie. Dit werk soos 'n droom.
Groete, Cloyd.
-
JD
Hi Cloyd,
Thanks for the info.
Where did you pick up the 12v?
Is it always on or just on ignition ?
Thanks
Johan
Thanks for the info.
Where did you pick up the 12v?
Is it always on or just on ignition ?